Hotel opening

Všeobecná legislatíva

Všeobecná legislatíva

  • výpis z obchodného registra spoločnosti nie starší ako 3 mesiace
  • výpis zo živnostenského registra, živnostenský list
  • výpis z registra trestov a doklad o vzdelaní zodpovedného zástupcu za prevádzkareň
  • označenie prevádzkarne v zmysle § 30 ods. 1 živnostenského zákona
  • otváracie hodiny odbytových stredísk
  • prevádzkové poriadky*
  • sanitačný program (hygienický plán) ako súčasť prevádzkových poriadkov
  • rozhodnutia RÚVZ o súhlase na poskytovanie služieb / uvedenie priestorov do prevádzky*
  • ubytovací poriadok
  • reklamačný poriadok
  • reklamačný poriadok na zmenárenské služby (pokiaľ sa poskytujú)

 

Oznámenia a evidencie

  • súpis určených meradiel používaných v hoteli vrátane certifikátu (váhy, odmerné valce)
  • laboratórny rozbor pitnej vody nie starší ako 1 rok
  • oznámenie o zákaze predaja kusových cigariet
  • oznámenie o zákaze podávania alkoholu a predaja cigariet  osobám mladším ako 18 rokov
  • oznámenie o porušovaní nefajčiarskeho zákona a možnosti podávať sťažnosti
  • domová kniha (v el. forme) vrátane hlásení pre cudzineckú políciu (do 5 dní odo dňa príchodu)
  • kniha evidencie reklamácii
  • kniha technických závad
  • kniha odkazov pre ostatné strediská
  • evidencia došlej a odoslanej pošty hotela
  • evidencia pošty hostí
  • evidencia používania služobného vozidla - Kniha jázd
  • evidencia zamestnaneckej stravy
  • evidencia zamestnaneckého ubytovania
  • evidencia voucherov
  • zoznam núdzových telefónnych čísiel
  • ďalšie dokumenty podľa potrieb hotelovej prevádzky

 

* presný zoznam dokumentov Vám zašleme na základe špecifikácie Vašej prevádzky.

HM

Hotel opening

Príprava hotelovej prevádzky na otvorenie, nastavenie všetkých finančných, marketingových, technických, personálnych a organizačných procesov je časovo i odborne najnáročnejšou fázou pri rozbehu nového hotela. Osobitnou skupinou úloh je zabezpečenie zákonného legislatívneho rámca, potrebného pre činnosť hotela.

Charakteristickou črtou tejto fázy je zvýšená miera stresu, spôsobená časovými sklzmi. Optimálne z pohľadu rozbehu hotela je angažovanie zodpovedného manažera na dennej báze v čase min. jeden rok pred otvorením hotela. So skracujúcim sa časom osobnej prítomnosti zodpovedného manažera v hoteli sa časť procesov presúva do obdobia po otvorení hotela, čím sa predlžuje jeho nábeh do prevádzkového zisku.

Časť procesov sa môže optimalizovať v priebehu skúšobnej prevádzky, ktorá by mala trvať max. 1 mesiac od otvorenia, v závislosti od veľkosti a typu hotelovej prevádzky.

Vyhľadávanie

Naše služby

Naše skúsenosti a akčný plán vás rozhýbu

Ste pripravení na investíciu a efektívne podnikanie v hotelierstve?

Kontaktujte nás